Már 1 milliárd eszközt véd a Gorilla Glass
A Gorilla Glass a nagy gyártók körében óriási népszerűségnek örvend, ha az eszközök védelméről van szó. A speciális üveget a Corning fejlesztette ki, és tette népszerűvé is egyúttal, hiszen akadtak ellenfelek, de ezeken a marketinggépezet áthajtott.
A Gorilla Glass egyet jelent a csúcsminőségű karcállósággal, noha ez sem bír azért bármit. Mostanra ez az üveg olyan mérföldkőhöz ért, ami nem sokaknak adatott meg. A története során, nem kevesebb mint 1 milliárd rendelést vettek fel rá. Ez a szám főleg okostelefonokból és táblagépekből áll össze, de bőven akad a repertoárjában más készülék is (notebookok, multimédiás lejátszók, televíziók).
A Corning sora nem fut rosszul, az előző negyedév során 7 százalékos növekedést produkált a vállalat, és 2 milliárd dolláros bevételt könyveltek el. Magában a Gorilla Glass 363 millió dollárral járult ehhez hozzá, ami még durvább, 21 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához (harmadik negyedév) képest.
A Gorilla Glass-t használók köre olyan gyártókból áll össze, mint az Asus, az Acer, a Nokia, a Dell, a HP, a HTC, az LG, a Lenovo, de akár említhetném a Sonyt, és még sok más vállalatot is. Ők valószínűleg a jövőben sem pártolnak el, látva a Corning fejlesztéseit. A Gorilla Glass 2 például biztos sikerre van ítélve. Ám az érdekesebb fejlesztésük a Willow Glass, mely ultra-vékony, így sokkal vékonyabb mobilok építhetőek vele (persze itt a sokkal néhány tized mm-t jelent), ráadásul a rugalmasságának köszönhetően formázható is.