Csökkent az iPad népszerűsége az ünnepek alatt
Továbbra is iPad került a legtöbb helyen a fa alá viszont egyre kevesebb vásárló tartja vonzónak az Apple termékét, és sokan fordultak az Amazon megoldása felé. Az ünnepekben a Kindle Fire egyértelműen győzelmet aratott azt figyelembe véve, hogy 3,03 százalékkal növelte a részesedését.
Az iPad persze még most is óriási keresletnek örvend, a részesedése 78 százaléknál is több volt, de ez 7,14 %-kal kevesebb, mint korábban, tehát komoly léptékben olvadt a vásárlók száma. Ám nem kell az Apple-nek egyedül éreznie magát, csökkenő tendenciával kellett számolnia a BlackBerry Playbook eladásnál is. Igaz, itt mindössze 0,68 %-ról van szó, és a csökkenés is, csak éppen hogy mérhető, 0,02 százalék volt.
A Kindle Fire mellett növelte a részesedését a Samsung Galaxy széria, a Google Nexus és a Microsoft Surface is. A Samsung esetében az év utolsó napjai 1,38 százalékot hoztak, még a Nexus 7 és a Nexus 10 0,92 %-ot tudott hozni a Google-nek. A legkisebb előrelépést a Microsoft jegyzi 0,17 százalékos növekedési mutatóval, így 0,4 százalékot tudhat már magáénak a Windows RT-t futtató készülék.
A számokat ismét a Chitika-nak köszönhetjük.